2011. augusztus 26., péntek

EREDETI Adidas fiú pamut együttes!! - Jelenlegi ára: 1 850 Ft

Eladó a képeken látható EREDETI Adidas fiú pamut együttes!!
Jó állapotban van, keveset használtuk!!
Felsejekapucnis, pattentos!!
Elmenő ruhadarabunk volt, nagyon vigyáztunk rá!!
Minimálisan bolyhos, az anyagából kifolyólag!!
A nadrágja egy kicsit fakóbb a mosástól, de nem feltűnő!!
Igazi fickós darab!!
Nézd meg a többi aukciómat is, mert megéri!!
SOHA VISSZA NEM TÉRŐ ALKALOM!!!
Idén December 15-én sorsolást rendezek!!
Aki mostantól, vagyis augusztus 12-től vásárol nálam december 12-ig az részt vehet a sorsoláson!!
A nyeremények a következő:
A 3. helyezettnek én állom a megvásárolt termék vagy termékek ajánlott postaköltségét!!
A 2. helyezettnek 4000 Ft értékű Avon szépségápolási csomagot kap!!!
A fődíj pedig, hogy én duplán visszafizetem a megvásárolt termék vagy termékek árát!!
Minnél többször vásárolsz nálam annál nagyobb az esély arra, hogy te leszel az, aki megnyeri a fődíjat!!
A szerencsés nyerteseket e-mailben fogom értesíteni!!
Sok sikert kívánok minden leendő vásárlómnak!!
Ne késlekedjetek, hiszen tudjátok, hogy én mindent 1 Ft-ért rakok fel!!


Jelenlegi ára: 1 850 Ft

Az aukció vége: 2011-09-03 10:58
. EREDETI Adidas fiú pamut együttes!! - Jelenlegi ára: 1 850 Ft

Fontos