2011. szeptember 28., szerda

Pénzt vagy életet - Jelenlegi ára: 1 Ft

Társszerző: Dr. Jánosi Gábor
Ez a könyv látlelet a magyar egészségügyről, annak minden „ betegségével” együtt.   A segítségre szoruló páciensnek, aki kórházba vagy orvoshoz kerül, a gyógyulása a legfontosabb, az őt körülvevő fehérköpenyeseknek sajnos, nem mindig ez a sorrend. Az egészségügy „ betegségei”, a hálapénz, a tekintélyuralmi rendszer,   egymás fúrása, lejáratása olykor fontosabb, mint a beteg. A könyv 1982-ben jelent meg. Döntsék el Önök, hogy mi változott azóta.
Több mint tíz évig dolgoztam egyészségügyi újságíróként. Nagyon sok jót és rosszat láttam-hallottam-tapasztaltam ez idő alatt. Mindig érdekelt a hálapénz, az egészségügyben folyó belső harcok.   Miért nem szólhat az egészségügy csak a gyógyításról? Miért kell a betegnek erején felül a zsebébe nyúlni ahhoz, hogy rendes ellátást kapjon? Milyen világban élünk? Hát nem az élet a legfőbb érték itt? Nekem volt véleményem, gondolatom az egészségügyről, a társszerző dr. Jánosi Gábornak pedig történetei. Igy született meg a könyv.
Azóta megtanultam, hogy sokszor nem az élet a legfőbb érték. Sőt. Az élet nagyon is olcsó lett. Világszerte.
108 oldal, jó állapot



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-16 08:58
. Pénzt vagy életet - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos